Wednesday, October 6, 2010

October! Autumn! Halloween!


Ah, this is definately my favorite time of the year. I love the weather, festivities, and just everything about October. I also feel the need to watch my favorite horror movies as a tradition during this month.

Of course October also means Halloween is coming, and everyone knows what that means for the candy companies! I found this snickers Ad on Youtube. Its definitely hilarious, creepy, and brilliant rolled into one.



I'll be going to Universal Studios Hollywood for their Halloween Horror Nights come Halloween. What are your plans for Halloween?

56 comments:

  1. still loling

    -one love(follow me dood)

    ReplyDelete
  2. Hahaha what a creepy video!! Nice pumpkins btw and October month is best month!

    ReplyDelete
  3. ha thats a good one. i can respect a creative commercial that actually makes sense and is funny

    http://rustycageblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I live in Australia... so now Halloween for me =(

    ReplyDelete
  5. I'm kind of excited for this year's halloween :D

    ReplyDelete
  6. That snickers commercial was awesome!

    ReplyDelete
  7. Scary ad!!
    No sneakers for kids on this Halloween!

    F/S!

    ReplyDelete
  8. My plans for hallow's eve are pretty limited, but I will be going out to scare children, regardless of how I end up planning it..

    ReplyDelete
  9. Damn, never get old, I tell you!

    ReplyDelete
  10. dude if you make it to Horror nights post a youtube vid of it or something. I'm so jealous!

    ReplyDelete
  11. When it comes to your post, GTL can also stand for "Great Thoughts at Length"... keep it up!

    ReplyDelete
  12. the commercial, was actually pretty good xD

    and yeah, i love halloween.

    ReplyDelete
  13. Loving the photo! and i agree this time of the year rules!

    ReplyDelete
  14. I wonder if he's going to wear the other pumpkins face as a mask!

    ReplyDelete
  15. LOL what a creepy freakin costume....

    ReplyDelete
  16. rofl awesome commercial - love halloween

    ReplyDelete
  17. yeah october is nice.

    ReplyDelete
  18. I can never get enough pumpkins to do anything as creative. :( Pumpkin shortage.

    ReplyDelete
  19. You've made some interesting points... I also have some points (actually bubbles) on Enhanced by MS Paint :)

    ReplyDelete
  20. awh man thats a great jack-o-latern-man

    ReplyDelete
  21. I've always wanted to check out universal studios or knotts scary farm. Maybe I'll do one of them this year if funds permit

    ReplyDelete
  22. I have to agree with you here. Check out my other TS blog, Swift Fanatics!

    ReplyDelete
  23. haha, that first photo is so well done!

    ReplyDelete
  24. Hmmm I'll probably stay at home this year and scare little kids. ^_^

    ReplyDelete
  25. pumpkins. i love them. great commercial.

    ReplyDelete
  26. I'm going to dress up like myself. It always scares everyone when I come in contact with other people.... j/k j/k. Great pumpkin!

    ReplyDelete
  27. I'm not sure how I feel about that video.... mask children creepy...but funny...hmm

    http://quarterqwerty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. seen the pic before, tis awesome xD

    ReplyDelete
  29. I love how creepy that Snickers commercial is. :D

    ReplyDelete
  30. i miss the good old days when i could go and collect treats... :D

    ReplyDelete
  31. Laughed at the commercial. Snickers it is!

    ReplyDelete
  32. That is one freaky looking lady

    ReplyDelete
  33. Not sure what to think about the vid...I've seen it on TV and it creeps me out. But I do love this time of year, perfect weather.

    ReplyDelete
  34. Hey im going to Universal Hollywood Horrornights as well, but im going on the 17th cause the tickets are cheaper, might stroll around the city walk though come the 31st

    ReplyDelete
  35. Haha oh god... that picture of the pumpkins was just too funny. XD

    ReplyDelete
  36. caption for first pic: FATALITY!

    ReplyDelete
  37. Love the picture LOVE the video, although it would have been better if they didn't show the kids in there at the end, I like the idea of a creepy mascot.

    ReplyDelete